De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canton Gle 470.2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marijn 24-02-2022

Als je 'm nog ergens kunt vinden, zeker een aanrader!

Geschreven voor: Canton Gle 470.2

Alweer 12 jaar geleden gekocht, dus tijd voor een review :D.
Wij hebben deze speakers op de dag van de release aangeschaft, nog voordat ze in de winkel aangesloten waren geweest. In een luisterbox bij de MediaMarkt, stonden allemaal KEF speakers opgesteld, van de KEF 5 t/m de KEF 13 plus deze Canton set (slechts 1 geleverd).
Op ons verzoek werden deze nieuw binnengekomen speakers aangesloten en de medewerkers kwamen ook even meeluisteren.
We hebben nauwkeurig, hoge, lage en mid-tonen vergeleken met de KEF range. In prijs lagen ze op het niveau van KEF 5 (500 euro/paar), maar in kwaliteit kwamen ze tussen de KEF11 en 13 uit.
Love at first site, dus direct meegenomen, tot groot verdriet van enkele medewerkers die zelf ook interesse hadden. Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Pluspunten

• goede balans
  • degelijke en zware kast